Aktualności

45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r

W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.

Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży. Konsumenci piwa chętnie sięgali zarówno po produkty Łomży z jej oferty ogólnopolskiej jak i po warianty przeznaczone w szczególności na rynek regionalny północno-wschodniej Polski. Dużą popularnością w sezonie letnim cieszyła się „nowa gałąź łomżingu” – Łomża Lemonowe, czyli połączenie naszego regionalnego piwa i naturalnej lemoniady z owoców cytrusowych.

Sama idea łomżingu – motyw przewodni ogólnopolskiej kampanii reklamowej piwa Łomża – okazała się jedną z najbardziej zapamiętywalnych reklam piwa w Polsce w minionym roku. O sukcesie tej kampanii świadczy nie tylko jej przełożenie na rekordowe wyniki sprzedażowe, ale także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach - z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści.

Łomżing doczekał się swojej zimowej odmiany – w grudniu trafił do emisji najnowszy spot utrzymany w tej konwencji, będący jednocześnie pierwszą w historii marki Łomża reklamą telewizyjną przygotowaną z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym.

Zwieńczeniem niezwykle udanego dla Łomży sezonu 2013 było wyróżnienie jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej na świecie. Złoty Medal Selection&Quality Awards dla Łomży Export w kategorii piwo jasne w grupie dolnej fermentacji oraz srebro dla Łomża Export Miodowe w kategorii piw specjalnych to nagrody przyznane w minionym roku najbardziej znanym produktom łomżyńskiego browaru przez międzynarodową organizację Monde Selection z Brukseli.

 

etykieta_lomza_1968

Etykieta piwa Łomża z 1968 roku. 45 lat temu wiodącym piwem browaru w Łomży było Jasne Pełne.

Znajdziesz nas też na:

Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
REBRANDING GRUPY 1 Października 2012r
Od dnia 01.10.2012, browary wchodzące w skład Grupy Van Pur, będą występowały pod nowym, wspólnym logo.

Pliki do pobrania

ZAKUP BROWARU W KOSZALINIE 1 Czerwca 2009r
1 czerwca 2009 r. Van Pur S.A. stał się właścicielem browaru w Koszalinie. Produkowane dotychczas w koszalińskim browarze piwa marek Brok i Kanclerz uzupełnią obecny portfel marek Spółki Van Pur.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 348 500 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?