Aktualności

Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.
VAN PUR NA GULFOOD 2014 22 Lutego 2014r
Przygotowujemy się do udziału w Dubai Gulfood 2014 – największych i najbardziej ekscytujących targach branży spożywczej na Środkowym Wschodzie.

Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r

W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.

Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży. Konsumenci piwa chętnie sięgali zarówno po produkty Łomży z jej oferty ogólnopolskiej jak i po warianty przeznaczone w szczególności na rynek regionalny północno-wschodniej Polski. Dużą popularnością w sezonie letnim cieszyła się „nowa gałąź łomżingu” – Łomża Lemonowe, czyli połączenie naszego regionalnego piwa i naturalnej lemoniady z owoców cytrusowych.

Sama idea łomżingu – motyw przewodni ogólnopolskiej kampanii reklamowej piwa Łomża – okazała się jedną z najbardziej zapamiętywalnych reklam piwa w Polsce w minionym roku. O sukcesie tej kampanii świadczy nie tylko jej przełożenie na rekordowe wyniki sprzedażowe, ale także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach - z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści.

Łomżing doczekał się swojej zimowej odmiany – w grudniu trafił do emisji najnowszy spot utrzymany w tej konwencji, będący jednocześnie pierwszą w historii marki Łomża reklamą telewizyjną przygotowaną z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym.

Zwieńczeniem niezwykle udanego dla Łomży sezonu 2013 było wyróżnienie jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej na świecie. Złoty Medal Selection&Quality Awards dla Łomży Export w kategorii piwo jasne w grupie dolnej fermentacji oraz srebro dla Łomża Export Miodowe w kategorii piw specjalnych to nagrody przyznane w minionym roku najbardziej znanym produktom łomżyńskiego browaru przez międzynarodową organizację Monde Selection z Brukseli.

 

etykieta_lomza_1968

Etykieta piwa Łomża z 1968 roku. 45 lat temu wiodącym piwem browaru w Łomży było Jasne Pełne.

Znajdziesz nas też na:

Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
REBRANDING GRUPY 1 Października 2012r
Od dnia 01.10.2012, browary wchodzące w skład Grupy Van Pur, będą występowały pod nowym, wspólnym logo.

Pliki do pobrania

ZAKUP BROWARU W KOSZALINIE 1 Czerwca 2009r
1 czerwca 2009 r. Van Pur S.A. stał się właścicielem browaru w Koszalinie. Produkowane dotychczas w koszalińskim browarze piwa marek Brok i Kanclerz uzupełnią obecny portfel marek Spółki Van Pur.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 485 129,28 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?