Aktualności

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomża Wyborowe to propozycja, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Srebrne Effie dla kampanii Łomży 7 Października 2014r
Łomżing – kampania promująca piwo Łomża została wyróżniona srebrnym Effie podczas 15. polskiej edycji konkursu Effie Awards.
Wakacyjne orzeźwienie 16 Września 2014r
Przez całe wakacje inspirowaliśmy konsumentów do zmian i podejmowania wyzwań podczas akcji promocyjnych z Razowym Kwasem Chlebowym.
Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.
Złoty Medal Monde Selection dla Łomży 16 Kwietnia 2014r

Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.

 Piwo z Łomży zdobyło tę nagrodę już po raz trzeci w ciągu ostatnich pięciu lat: po raz pierwszy miało to miejsce w 2009 r., a po raz drugi w 2013 r. Zwycięstwo naszego piwa w niezależnym konkursie branżowym za każdym razem przyjmujemy z ogromną satysfakcją. Główna nagroda Monde Selection uzyskana przez Łomżę Export już po raz trzeci jest najlepszym dowodem na to, że jakość naszego flagowego produktu pozostaje niezmiennie na najwyższym światowym poziomie - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża w firmie Van Pur.

Monde Selection to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży piwowarskiej. Niezależny instytut International Institute for Quality Selections jest najstarszą międzynarodową organizacją badającą jakość produktów żywnościowych. Instytut powstał w 1961 roku w Brukseli i co roku organizuje konkurs, którego celem jest wyłonienie produktów o najwyższej jakości. Nagrody wręczane są laureatom podczas gali, która odbywa za każdym razem w innym mieście europejskim. Podsumowanie tegorocznego konkursu odbędzie się 2 czerwca w Bordeaux we Francji.

VAN PUR NA GULFOOD 2014 22 Lutego 2014r
Przygotowujemy się do udziału w Dubai Gulfood 2014 – największych i najbardziej ekscytujących targach branży spożywczej na Środkowym Wschodzie.

Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
REBRANDING GRUPY 1 Października 2012r
Od dnia 01.10.2012, browary wchodzące w skład Grupy Van Pur, będą występowały pod nowym, wspólnym logo.

Pliki do pobrania

ZAKUP BROWARU W KOSZALINIE 1 Czerwca 2009r
1 czerwca 2009 r. Van Pur S.A. stał się właścicielem browaru w Koszalinie. Produkowane dotychczas w koszalińskim browarze piwa marek Brok i Kanclerz uzupełnią obecny portfel marek Spółki Van Pur.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 348 500 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?