Aktualności

Łomża w nowej odsłonie 27 Lipca 2017r
2017 to rok przełomowy, w którym Łomża zmienia się na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce.
Łomża w nowej odsłonie 27 Lipca 2017r

Łomża

 

2017 to rok przełomowy, w którym Łomża zmienia się na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce. Piwa Łomża Jasne, Łomża Radler i Łomża Niepasteryzowane zaczynają pojawiać się w sklepach w nowej butelce i odświeżonej szacie graficznej, a już jesienią dołączy do nich Łomża Miodowe.

Nie tylko zmieniliśmy wygląd butelki i opakowania, ale także opracowaliśmy strategię komunikacyjną. Wraz z konsumentami Łomży odkrywamy prostą prawdę: nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Kampanię Łomży wspieramy hasłem „Swoją drogą” (#swojądrogą). Od czerwca prowadzimy stałą, rozbudowaną komunikację koncentrując się na prasie, Internecie i wydarzeniach.

Znajdziesz nas też na:

Zakres obowiązków:
Współpraca z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi
Wsparcie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych ATL i BTL
Wsparcie w koordynacji działań eventowych
Z przyjemnością informujemy o otwarciu Przedstawicielstwa Van Pur w Szanghaju. Szybki wzrost sprzedaży na chińskim rynku zadecydował o potrzebie założenia lokalnego biura. Szanghaj, biznesowe centrum Chin jest dla niego idealną lokalizacją.
Wine & Food Lab Masterclass to prestiżowa platforma degustacji i dobierania napojów alkoholowych klasy premium do artykułów spożywczych segmentu gourmet. To ekskluzywne wydarzenie odbędzie się podczas targów SIAL w Paryżu w dniach 16-20 października 2016 roku.
Nowa Łomża Radler 17 Czerwca 2016r
Do rodziny piw marki Łomża dołączył nowy członek – Łomża Radler. Dla wszystkich miłośników Łomży Lemonowej mamy dobrą informację: Łomża Radler ma nowe, odświeżone opakowanie
i nazwę!
Z dumą prezentujemy nową linię w naszym portfolio produktów – Brok Specialty. Stworzyliśmy nowe ekstrakty, z których powstały wyjątkowe piwa. Dzięki użyciu specjalnych odmian słodów i chmielu wprowadziliśmy do procesu warzenia nową jakość.
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomża Wyborowe to propozycja, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Srebrne Effie dla kampanii Łomży 7 Października 2014r
Łomżing – kampania promująca piwo Łomża została wyróżniona srebrnym Effie podczas 15. polskiej edycji konkursu Effie Awards.
Wakacyjne orzeźwienie 16 Września 2014r
Przez całe wakacje inspirowaliśmy konsumentów do zmian i podejmowania wyzwań podczas akcji promocyjnych z Razowym Kwasem Chlebowym.
Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.
VAN PUR NA GULFOOD 2014 22 Lutego 2014r
Przygotowujemy się do udziału w Dubai Gulfood 2014 – największych i najbardziej ekscytujących targach branży spożywczej na Środkowym Wschodzie.

Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 578 000 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Are you of legal drinking age?
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
你是否已满18岁?