Aktualności

Plan połączenie spółek (zwany dalej „Planem Połączenia”):
VAN PUR spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie
oraz
Lany spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie
oraz
MK Real Estate
Van Pur S.A. wesprze małe i średnie przedsiębiorstwa z rejonu podkarpacia, aby ograniczyć negatywne, ekonomiczne skutki pandemii. Na ten cel Spółka przeznaczy 1 milion złotych.
Van Pur S.A. największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes, włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce.
 
Mając na uwadze najnowsze doniesienia, Zarząd VAN PUR S.A.
2 MILIONY ZŁ NA WALKĘ Z KORONAWIRUSEM 23 Marca 2020r

Van Pur S.A. największa polska spółka piwowarska, producent marek takich jak Łomża, Karpackie czy Cortes, włącza się do walki z pandemią koronawirusa w Polsce.

 

Mając na uwadze najnowsze doniesienia, Zarząd VAN PUR S.A. podjął decyzje o przekazaniu 1 miliona złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy. Kwota zasili środki służby zdrowia na zakup najważniejszego sprzętu medycznego, środków ochrony oraz wsparcie personelu.

Wyrażamy najwyższy szacunek dla wszystkich pracowników służby zdrowia, którzy dzielnie walczą z zagrożeniem epidemicznym. Mając na uwadze bardzo trudną sytuacje, zdrowie naszych klientów, pracowników i ich rodzin podjęliśmy decyzje o przekazaniu 2 milionów złotych na pomoc szpitalom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom – mówi Prezes Van Pur S.A. Jagoda Iwańczuk

 

Spółka wesprze również małe i średnie przedsiębiorstwa z rejonu podkarpacia, aby ograniczyć negatywne, ekonomiczne skutki pandemii. Na ten cel Van Pur przeznaczy 1 milion złotych i uruchomi lokalny fundusz solidarnościowy aby pomóc przedsiębiorcom, którzy na skutek pandemii mają lub mogą mieć problemy z kontynuacją działalności. Wszelkie informacje można uzyskać pod adresem mailowym:solidarnizbiznesem@vanpur.com

W tym szczególnym momencie, każda pomoc, nawet ta najmniejsza będzie bardzo ważna. Naszymi działaniami chcielibyśmy zainspirować również innych, aby w ramach swoich możliwości wsparli polskich przedsiębiorców. Wierzymy, że razem, solidarnie możemy wiele – podkreśla Prezes Van Pur S.A. Jagoda Iwańczuk

Marka Łomża rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty – Łomża Pszeniczne 0,0% oraz Łomża Ciemne, które są dostępne na półkach już od wczesnej wiosny.
 
Po sukcesie, jaki odniosła
Piwo Łomża Jasne zdobyło pierwsze miejsce w kategorii European Lager
Nagrody dla Łomży 0,0% 10 Maja 2018r
Nowa Łomża bezalkoholowa została doceniona przez liderów opini nagrodą Konsumencki Lider Jakości w kategorii Debiut Roku 2018.
100% PIWA 0% ALKOHOLU 9 Kwietnia 2018r
Marka Łomża rozpoczyna sezon letni od wprowadzenia produktu w 100% pozbawionego alkoholu – Łomża 0,0%. To absolutna nowość na rynku, ponieważ obecnie większość piw bezalkoholowych zawiera od 0,3 do 0,5% alkoholu.
Łomża w nowej odsłonie 27 Lipca 2017r
2017 to rok przełomowy, w którym Łomża zmienia się na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce.
Z przyjemnością informujemy o otwarciu Przedstawicielstwa Van Pur w Szanghaju. Szybki wzrost sprzedaży na chińskim rynku zadecydował o potrzebie założenia lokalnego biura. Szanghaj, biznesowe centrum Chin jest dla niego idealną lokalizacją.
Wine & Food Lab Masterclass to prestiżowa platforma degustacji i dobierania napojów alkoholowych klasy premium do artykułów spożywczych segmentu gourmet. To ekskluzywne wydarzenie odbędzie się podczas targów SIAL w Paryżu w dniach 16-20 października 2016 roku.
Nowa Łomża Radler 17 Czerwca 2016r
Do rodziny piw marki Łomża dołączył nowy członek – Łomża Radler. Dla wszystkich miłośników Łomży Lemonowej mamy dobrą informację: Łomża Radler ma nowe, odświeżone opakowanie
i nazwę!
Z dumą prezentujemy nową linię w naszym portfolio produktów – Brok Specialty. Stworzyliśmy nowe ekstrakty, z których powstały wyjątkowe piwa. Dzięki użyciu specjalnych odmian słodów i chmielu wprowadziliśmy do procesu warzenia nową jakość.
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomża Wyborowe to propozycja, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Srebrne Effie dla kampanii Łomży 7 Października 2014r
Łomżing – kampania promująca piwo Łomża została wyróżniona srebrnym Effie podczas 15. polskiej edycji konkursu Effie Awards.
Wakacyjne orzeźwienie 16 Września 2014r
Przez całe wakacje inspirowaliśmy konsumentów do zmian i podejmowania wyzwań podczas akcji promocyjnych z Razowym Kwasem Chlebowym.
Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 485 129,28 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?