Aktualności
Pliki do pobrania
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
Po spróbowaniu Razowego reakcje konsumentów były zaskakujące, i bardzo pozytywne. Oto najczęstsze z nich:
„Naturalny przypomina mi karmelowy smak”.
„Nie spodziewałam się, że Kwas Chlebowy może tak dobrze smakować.”
„Bardzo się cieszę, że wchodzi to na rynek. W końcu coś naturalnego."
„Próbowałam. Bardzo ciekawy i inny od wszystkich smak."„Smakowe są genialne, a zwłaszcza żurawina!"
"Trochę jak naturalna cola."
"Ten klasyczny najlepszy"
"To jest pyszne, muszę przeczytać skład....
coonie ma żadnych trucizn? Rewelacja!"
Wydarzenia samplingowe odbywały się w nadmorskich kurortach oraz w trakcie wydarzeń takich jak Oblężenie Malborka, Piknik Country w Mrągowie, Jarmark Dominikański w Gdańsk, Miodobranie Kurpiowskie Myszyńcu, Elbląskie Święto Chleba. Czas realizacji: lipiec-sierpień 2013.
Za realizację wydarzeń odpowiedzialna była Agencja Ewesa.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885
Kapitał Zakładowy: 48 485 129,28 PLN (opłacony w całości)
Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego
Social media
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl