Aktualności

Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.
VAN PUR NA GULFOOD 2014 22 Lutego 2014r
Przygotowujemy się do udziału w Dubai Gulfood 2014 – największych i najbardziej ekscytujących targach branży spożywczej na Środkowym Wschodzie.

Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r

Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.

Po spróbowaniu Razowego reakcje konsumentów były zaskakujące, i bardzo pozytywne. Oto najczęstsze z nich:
„Naturalny przypomina mi karmelowy smak”.
„Nie spodziewałam się, że Kwas Chlebowy może tak dobrze smakować.”
„Bardzo się cieszę, że wchodzi to na rynek. W końcu coś naturalnego."
„Próbowałam. Bardzo ciekawy i inny od wszystkich smak."„Smakowe są genialne, a zwłaszcza żurawina!"
"Trochę jak naturalna cola."
"Ten klasyczny najlepszy"
"To jest pyszne, muszę przeczytać skład....
coonie ma żadnych trucizn? Rewelacja!"

Wydarzenia samplingowe odbywały się w nadmorskich kurortach oraz w trakcie wydarzeń takich jak Oblężenie Malborka, Piknik Country w Mrągowie, Jarmark Dominikański w Gdańsk, Miodobranie Kurpiowskie Myszyńcu, Elbląskie Święto Chleba. Czas realizacji: lipiec-sierpień 2013.

Za realizację wydarzeń odpowiedzialna była Agencja Ewesa.

Znajdziesz nas też na:

REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
REBRANDING GRUPY 1 Października 2012r
Od dnia 01.10.2012, browary wchodzące w skład Grupy Van Pur, będą występowały pod nowym, wspólnym logo.

Pliki do pobrania

ZAKUP BROWARU W KOSZALINIE 1 Czerwca 2009r
1 czerwca 2009 r. Van Pur S.A. stał się właścicielem browaru w Koszalinie. Produkowane dotychczas w koszalińskim browarze piwa marek Brok i Kanclerz uzupełnią obecny portfel marek Spółki Van Pur.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 485 129,28 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?