Aktualności

Plan połączenia spółek VAN PUR spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie oraz NADWICK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
AUTOMATYK 13 Września 2019r
 
Miejsce pracy: Jędrzejów
Miejsce pracy: Rakszawa
Miejsce pracy: Koszalin
Miejsce pracy: Łomża, Koszalin
Marka Łomża rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty – Łomża Pszeniczne 0,0% oraz Łomża Ciemne, które są dostępne na półkach już od wczesnej wiosny.
 
Po sukcesie, jaki odniosła
NOWOŚCI OD MARKI ŁOMŻA - ŁOMŻA PSZENICZNE 0,0% I ŁOMŻA CIEMNE 3 Kwietnia 2019r

 

Marka Łomża rozpoczyna rok od rozszerzenia portfolio produktowego o dwa warianty – Łomża Pszeniczne 0,0% oraz Łomża Ciemne, które są dostępne na półkach już od wczesnej wiosny.

 

Po sukcesie, jaki odniosła wprowadzona w 2018 roku Łomża 0,0% - marka zdecydowała się na kolejny wariant całkowicie pozbawiony alkoholu. Łomża Pszeniczne 0,0% jest piwem bezalkoholowym, pełnosłodowym, górnej fermentacji. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, a do tego można się nim cieszyć bez żadnych ograniczeń. Do jego chmielenia wykorzystywane są wyłącznie polskie chmiele – Marynka i Lubelski. Tak jak Łomża 0,0%, również Łomża Pszeniczne 0,0% poddawana jest dealkoholizacji już po zakończonym procesie fermentacji i dojrzewania piwa. Dzięki temu zawiera dokładnie 0,0% alkoholu, ale zachowuje swój pełny, pszeniczny smak. 

  

 

 

Drugą nowością wprowadzoną w 2019 roku jest Łomża Ciemne, czyli piwo dolnej fermentacji typu Schwarzbier o zawartości alkoholu 4,5%. Powstaje przy użyciu aż czterech szlachetnych słodów i polskiego chmielu z dodatkiem naturalnego miodu. To dlatego Łomża Ciemne ma wyraźną, ale nie dominującą goryczkę, palony posmak kawy i karmelu oraz długo utrzymującą się kremową pianę. Jest świetnym wyborem dla poszukujących pełnych i niebanalnych smaków.

Piwo Łomża Jasne zdobyło pierwsze miejsce w kategorii European Lager
Nagrody dla Łomży 0,0% 10 Maja 2018r
Nowa Łomża bezalkoholowa została doceniona przez liderów opini nagrodą Konsumencki Lider Jakości w kategorii Debiut Roku 2018.
100% PIWA 0% ALKOHOLU 9 Kwietnia 2018r
Marka Łomża rozpoczyna sezon letni od wprowadzenia produktu w 100% pozbawionego alkoholu – Łomża 0,0%. To absolutna nowość na rynku, ponieważ obecnie większość piw bezalkoholowych zawiera od 0,3 do 0,5% alkoholu.
Łomża w nowej odsłonie 27 Lipca 2017r
2017 to rok przełomowy, w którym Łomża zmienia się na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce.
Z przyjemnością informujemy o otwarciu Przedstawicielstwa Van Pur w Szanghaju. Szybki wzrost sprzedaży na chińskim rynku zadecydował o potrzebie założenia lokalnego biura. Szanghaj, biznesowe centrum Chin jest dla niego idealną lokalizacją.
Wine & Food Lab Masterclass to prestiżowa platforma degustacji i dobierania napojów alkoholowych klasy premium do artykułów spożywczych segmentu gourmet. To ekskluzywne wydarzenie odbędzie się podczas targów SIAL w Paryżu w dniach 16-20 października 2016 roku.
Nowa Łomża Radler 17 Czerwca 2016r
Do rodziny piw marki Łomża dołączył nowy członek – Łomża Radler. Dla wszystkich miłośników Łomży Lemonowej mamy dobrą informację: Łomża Radler ma nowe, odświeżone opakowanie
i nazwę!
Z dumą prezentujemy nową linię w naszym portfolio produktów – Brok Specialty. Stworzyliśmy nowe ekstrakty, z których powstały wyjątkowe piwa. Dzięki użyciu specjalnych odmian słodów i chmielu wprowadziliśmy do procesu warzenia nową jakość.
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomża Wyborowe to propozycja, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Srebrne Effie dla kampanii Łomży 7 Października 2014r
Łomżing – kampania promująca piwo Łomża została wyróżniona srebrnym Effie podczas 15. polskiej edycji konkursu Effie Awards.
Wakacyjne orzeźwienie 16 Września 2014r
Przez całe wakacje inspirowaliśmy konsumentów do zmian i podejmowania wyzwań podczas akcji promocyjnych z Razowym Kwasem Chlebowym.
Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 348 500 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
Are you of legal drinking age?
Eres un adulto?
Si No
你是否已满18岁?