Aktualności

Łomża w nowej odsłonie 27 Lipca 2017r
2017 to rok przełomowy, w którym Łomża zmienia się na wielu płaszczyznach. Naszym celem jest uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce.
Zakres obowiązków:
Współpraca z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi
Wsparcie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych ATL i BTL
Wsparcie w koordynacji działań eventowych
oferta praca płatny staż w dziale marketingu 28 Kwietnia 2017r

Zakres obowiązków:

Współpraca z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi

Wsparcie w tworzeniu materiałów komunikacyjnych ATL i BTL

Wsparcie w koordynacji działań eventowych

Pomoc w przygotowywaniu i egzekucji wprowadzeń nowych 

produktów na rynek

Monitorowanie i raportowanie aktywności konkurencji

Wsparcie w koordynacji prawidłowości przebiegu wewnętrznych 

procesów i procedur firmy

 

Wymagania:

Studenci  III - V roku lub absolwenci kierunków związanych z marketingiem 

i zarządzaniem (zarządzanie i marketing, handel międzynarodowy, psychologia, komunikacja wizerunkowa)

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. poziom B1

Dobra znajomość programu Excel oraz Power Point

Doświadczenia związane z dodatkową aktywnością na studiach i/lub praktykami/stażami w obszarze marketingu

Systematyczność i dobra organizacja swojej pracy

Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Zainteresowanie zagadnieniami marketingu

 

Oferujemy:

3 miesięczny płatny staż

Zaangażowanie w istotne dla firmy projekty

Poznanie procesu zarządzania marką w praktyce

Poznanie specyfiki najciekawszej kategorii branży FMCG

Opiekę mentorską

Współpracę z młodym i otwartym zespołem

 

Jak aplikować?

List motywacyjny oraz CV z obowiązkową wpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883”  proszę przesyłać na adres:

Z przyjemnością informujemy o otwarciu Przedstawicielstwa Van Pur w Szanghaju. Szybki wzrost sprzedaży na chińskim rynku zadecydował o potrzebie założenia lokalnego biura. Szanghaj, biznesowe centrum Chin jest dla niego idealną lokalizacją.
Wine & Food Lab Masterclass to prestiżowa platforma degustacji i dobierania napojów alkoholowych klasy premium do artykułów spożywczych segmentu gourmet. To ekskluzywne wydarzenie odbędzie się podczas targów SIAL w Paryżu w dniach 16-20 października 2016 roku.
Nowa Łomża Radler 17 Czerwca 2016r
Do rodziny piw marki Łomża dołączył nowy członek – Łomża Radler. Dla wszystkich miłośników Łomży Lemonowej mamy dobrą informację: Łomża Radler ma nowe, odświeżone opakowanie
i nazwę!
Z dumą prezentujemy nową linię w naszym portfolio produktów – Brok Specialty. Stworzyliśmy nowe ekstrakty, z których powstały wyjątkowe piwa. Dzięki użyciu specjalnych odmian słodów i chmielu wprowadziliśmy do procesu warzenia nową jakość.
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Łomża.
Łomża Wyborowe to propozycja, która z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Srebrne Effie dla kampanii Łomży 7 Października 2014r
Łomżing – kampania promująca piwo Łomża została wyróżniona srebrnym Effie podczas 15. polskiej edycji konkursu Effie Awards.
Wakacyjne orzeźwienie 16 Września 2014r
Przez całe wakacje inspirowaliśmy konsumentów do zmian i podejmowania wyzwań podczas akcji promocyjnych z Razowym Kwasem Chlebowym.
Kierunek: Połudiowy Pacyfik 2 Września 2014r
Przygotowujemy się do wyjazdu na targi Fine Food w Melbourne - jednego z największych wydarzeń branży spożywczej południowego pacyfiku.
Z przyjemnością informujemy o przyznaniu Superior Taste Award dla napoju Van Pur Malt. Wyróżnienie jakości smaku zostało nam wręczone przez International Taste & Quality Institute (iTQi) w dniu 5 czerwca 2014 r.
Od 19 maja 2014 w telewizji można zobaczyć pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w 2013 roku platformy komunikacyjnej marki.
Konkurs 1 Maja 2014r
Rusza konkurs skierowany do kierowników sklepów detalicznych. Głównym zadaniem uczestników będzie przygotowanie przyciągającej uwagę ekspozycji Razowego Kwasu Chlebowego.
Łomża Export została uhonorowana złotym medalem Monde Selection przez International Institute for Quality Selections – niezależną międzynarodową organizację badającą jakość produktów żywnościowych.
VAN PUR NA GULFOOD 2014 22 Lutego 2014r
Przygotowujemy się do udziału w Dubai Gulfood 2014 – największych i najbardziej ekscytujących targach branży spożywczej na Środkowym Wschodzie.

Już dziś zapraszamy na nasze stoisko, gdzie zaprezentujemy najnowszą ofertę bezalkoholowych napojów słodowych.
45-LECIE MARKI ŁOMŻA 21 Lutego 2014r
W 2013 roku regionalna marka Łomża podbiła rynek ogólnopolski i zdobyła uznane wyróżnienia międzynarodowej branży piwowarskiej.
Rok 2013, w którym marka Łomża obchodziła swoje 45-lecie, był najlepszy w jej historii pod względem wielkości sprzedaży.
Nadmorski sampling Razowego 5 Września 2013r
Ponad 170.000 osób miało okazję spróbować Razowy kwas chlebowy w trakcie 13 akcji sampligowych związanych z inauguracją produktu na rynku polskim.
REBRANDING KARPACKIEGO 4 Czerwca 2013r
Odświeżyliśmy stylistykę opakowań marki Karpackie. Inspiracją dla nowego wzornictwa był zróżnicowany charakter Karpat.
Informujemy, że z dniem 01.03.2013 r. nastąpiło wniesienie aportem przedsiębiorstwa Van Pur Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie do spółki Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7,
02-677 Warszawa
Social media
Sąd Rejonowy dla m.st.
Warszawy, XIII
Gospodarczy,
NIP: PL 8133392434,
KRS: 0000231094,
REGON: 180020885

Kapitał Zakładowy: 48 578 000 PLN (opłacony w całości)

Informacje zawarte w niniejszej witrynie nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego

Social media

Wszelkie prawa zastrzeżone (c)
2013 Van Pur S.A.
Projekt: agencjainvitro.pl, Realizacja: technetium.pl
Are you of legal drinking age?
Czy jesteś osobą pełnoletnią?
你是否已满18岁?